Ce am învățat la Social Media for Parents

Am fost astăzi la Social Media for Parents, primul eveniment organizat pentru blogerii de parenting, de către Evensys (adică Cristian Manafu), unde am găsit o mulțime de oameni  minunați. Timp de câteva ore, am avut parte de prezentări despre alimentația copilului, îngrijirea sănătății, relațiile părinți – copii, accesul sigur la internet și, evident, despre parenting, blogging și Social Media. 
Ce nu știam și am aflat la conferința de la Crowne Plaza?
– Când un bebeluș nu acceptă un aliment nou introdus în alimentație, nu renunțați decât după al treilea refuz într-o zi. Dar nu o lăsați baltă. Conform statisticilor, 98% dintre copii acceptă alimentele noi dacă se încearcă introducerea graduală, pe parcursul a zece zile.
– Copiii trebuie să bea zilnic lapte, care nu poate fi înlocuit cu sucuri de fructe și nici cu altceva. Fetele care beau zilnic două căni de lapte au șanse să crească anual cu un centimetru în plus față de ceilalți copii, indiferent de cât de înalți le-au fost părinții.
– Nu întotdeauna copiii greșesc, de multe ori părinții au de la ei așteptări nerealiste.
– A scrie pe blog despre copii tăi și despre familie nu reprezintă neapărat o expunere a intimității, atâta vreme cât îți asumi ceea ce scrii și judeci impactul pe care îl produci asupra familiei tale. 
– Organizația ”Salvați Copiii” pune la dispoziția părinților, prin site-ul www.sigur.info, în cadrul unui proiect în care este coordonator național, o mulțime de programe de filtrare și de control parental, prin care vă puteți asigura că nu mai sunt disponibile copiilor site-urile cu conținut neadecvat.
– Părinții care vor să își deschidă bloguri de parenting pot beneficia de platformă gratuită din partea urbankid.ro.
A fost interesantă și campania celor de la Noriel destinată bloggerilor, care are un scop pe termen lung, respectiv atragerea de colaboratori pentru 6 luni sau un an. Cum? Dacă ai un blog de parenting, scrii un articol în care să incluzi link spre site-ul Noriel și provoci cititorii să comenteze, apoi trimiți link-ul către articol, prin e-mail, promotorilor campaniei. Campania se derulează în toată luna iulie, iar cei trei câștigători vor fi desemnați în 10 august. În alegerea câștigătorilor, vor fi apreciate creativitatea, interacțiunea, implicarea în campanie și relevanța pentru brand. 
Ce m-a făcut să mă simt bine?
Prezentarea emoționantă pe care a făcut-o Dedi Grigoroiu și în care a legat viața blogului ”de tată” de viața fiului lui, Luca. Umorul lui Mihai Dragomirescu și poveștile haioase cu maimuțoi și secrete ale Otiliei Mantelers. Stilul liber al Monicăi Jitariuc (The Practice) și pozele ei cu fetița. Am lăsat la final, deși nu este cea din urmă, prezentarea Bogdanei Dobre despre al ei Jurnal din burtică, pe care o admir din tot sufletul. 
Oameni minunați, care au povestit despre lucruri minunate și nu tocmai greu de făcut, dacă pui pasiune în ele. De aceea, convingerea pe care Social Media for Parents mi-a confirmat-o este că, deși nu te mai poți lipsi de rețelele de socializare, nu trebuie neapărat să fii un Social Media freak ca să ai succes în online. Esențial este să crezi în ceea ce faci cu blogul tău și să o faci bine. 

Tu ce crezi? Comenteaza!

You May Also Like